fredag 3 februari 2012

Tack


Jag har fått en Liebster award av Karin med bloggen Mina Rum. Tack snälla!!!
Jag kommer inte att skicka vidare denna award men ger istället en bukett till ALLA er fina läsare bestående av vita, vackra, bulliga ranunkler som jag tycker så mycket om. 

De där texturerna som jag skrev om härom dagen har helt och fullt fångat mig i sitt nät. Sitter och provar mig fram och experimenterar med olika bilder för fulla muggar. Bästa sättet att lära sig - för mig i alla fall. 

Nu är helgen här. Tjohej!

Hälsar Åsa



1 kommentar:

  1. Tack för buketten :-)
    Det bästa sättet för mig är att testa, testa och testa. Gillar verkligen effekten och ska nog ge mig in i träsket själv. Många tidsfällor finns det...
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for Blogger...