söndag 21 oktober 2012

en sådan vecka med allt och lite till



Det har bara varit en sådan vecka
en sådan vecka då jag legat nedbäddad i soffan. virkat, lyssnat på sommarpratare, sovit och försökt bli frisk från hemska förkylningen
en sådan vecka då vi haft finbesök - igen - och jag har maratonjobbat (igår), sagt hejdå till finbesöket och rustat för 8-års kalas (idag) med 17 ystra kalaskillar
och så kom bilderna jag beställde och det pirrade lite glädjepirrr i magen. kan inte komma ihåg när jag fick framkallat bilder senast. det var en härlig känsla så fler kommer det att bli
upp på väggen i ett huj

nu är kroppen så väldigt trött. känner att den där helgen gärna hade fått börja om på nytt nu. fast utan alla aktiviteter och jobb. solen kan få lysa lika härligt som den gjort. lika varmt.
och så ska jag njuta av allt det där härliga
höst, ljus, värme och stillhet
bara så

hälsar åsa

12 kommentarer:

  1. Dina bilder ser så fina ut där de hänger. Är det sån där washi-tejp eller vad det heter? Bra att du mår bättre nu och att kalaset blev lyckat. Själv har jag haft en fin helg, men intensiv och precis som du önskar jag mig några lugna dagar hemma. Men nej... ny vecka väntar med en riktigt tuff utmaning. Längtar redan till nästa helg! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, så fina bilderna ser ut! Du är duktig på att komponera bilder! Kul idé att lämna in bilder för framkallning. Det borde man ta och göra någon gång!

    Och jag kan också ta helgen i repris! :)

    Kram // AH

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina bilder! Hoppas att förkylningen är bättre. Inte roligt när virus och baciller har en i sitt grepp.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det var längesen jag framkallade bilder, har nog inte gjort det sen den analoga tiden. Men visst är det fint att kunna sätta upp på väggen. Hoppas du mår bättre nu, förkylningar är inte kul. Ha det bra!

    /Liv

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder. Jag har inte gjort pappersbilder på evigheters evighet (och är faktiskt glad åt att slippa sortera dem)
    Men funderar på att göra en fotokalender. Bara att välja ut en bild per vecka....
    Kram :)

    SvaraRadera
  6. Dina bilder-de är fantastiskt fina. Jag förstår att du vill à dm på väggarna!

    SvaraRadera
  7. Fantastiska bilder med fina kompositioner. Det blir nåt extra med dem när man får den på "papper". En helt annan känsla. Klart du ska ha dem på väggen!

    Krya-på-dig-kram!
    Tamara

    SvaraRadera
  8. Åh du jobbigt att vara sjuk men det låter ju som du gjort väldigt trevliga saker för att böi frisk! Sommarprat och virkning liksom..
    Och det där med foton. Kan riktigt känna känslan av att få hem dom där finaste bilderna på fotopapper. Borde göras mycket oftare! Stor kram o ha en fin vecka

    SvaraRadera
  9. Mmm....så fina bilder och njutning för ögat. Skönt att du har tagit hand om dig i veckan.

    Pappersbilder vill jag ha i mitt liv igen, allt är nästan digitalt. Vill hålla, känna, titta när jag vill.

    Kram och sköt om dig!
    Lotta

    SvaraRadera
  10. Hoppas du överlevt kalasandet!
    Alltså, bilderna är verkligen heeeeelt ljuvliga! Duktiga du!
    Jag var ute en sväng och fotade igår, hoppas vi får bra väder om vi ska ta en sväng till helgen!!
    Hoppas veckan startar bra! Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. de där små kickarna..visst behöver man de lite extra numera! de fina bilderna. jag är så imponerad av alla som lever i familj, trots att jag har det själv..tycker det är magiskt ***

    kramar Lycke

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder. Och fjärilsplanschen är ju underbar!! Åh! Och som du skrev på min blogg- huset i Agnes Cecilia som hunden springer till är något speciellt. Jag älskar just den där scenen där hunden börjar springa mot huset, det är ett suggestivt ögonblick. Kram Sara

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for Blogger...