lördag 14 januari 2012

Jul ut - ljus in


Tjugondedag Knut brukar julen åka ut här hemma.  Så även i år - nästan i alla fall. Granen är oförskämt fin och får respit några dagar till med sina ljus men utan pyntet. Någon måtta får det vara. Jag är så trött på det juliga och vill som så många andra ha in våren med både växter, inredning och ljus. 




Jag har fått två Liebster Blog utmärkelser. TACK fina Hanna (med bloggen I Tages Trädgård) och fina Tamara (med bloggen Livet på Solsidan). Det värmer med er omtanke och jag skickar tillbaka detsamma till er.

Egentligen är det meningen att man som mottagare ska skicka utmärkelsen vidare till ytterligare fem bloggar man tycker om och som har under 200 läsare. Jag har lite svårt för det där med att skicka vidare saker men vill ge alla fina bloggar jag följer ett stort TACK för all inspiration ni ger. Ni är TOPPEN!!!

Hälsar Åsa

4 kommentarer:

  1. Ja, nu är det dags att ta ut det juliga och få in ljuset! Jag var väldigt nöjd med mina nyputsade fönster i veckan men idag såg jag att de var alldeles prickiga igen, suck! Man behöver ju få in så mycket ljus som möjligt genom fönstrena så här års.
    Ha det bra!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Grattis till den välfötjänta utmärkelsen!
    Vilket läckert collage dina julsaker bildar på fotot, jag fick titta en gång extra för att se att det faktiskt var julprylar som låg där.
    Här kastade vi ut granen redan förra helgen. Nu längtar jag till våren!
    Ha en fortsatt fin helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Håller med om att det är skönt att kasta ut julen :))) lika skönt som det är kul att börja pynta inför den.
    Hos oss ärdet bara ett par utebelysningar kvar....men de får vara ett par veckor till tror jag.
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  4. Ja, nu vill julen ut! Men det får vara en vecka till. Har så mycket annat roligt att stå i;)
    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for Blogger...