onsdag 5 oktober 2011

Att längta...

....det gör jag nu. Toklängtar tills på lördag. Då är det konsertdax med Ane Brun i Malmö. Jag kan väl inte säga annat än att mina förväntningar är skyhöga. Inte blev de mindre heller när jag läste fina recensioner från hennes spelning på Cirkus Stockholm. Läs själva HÄR! Jag är helt övertygad om att det kommer att bli en magisk afton.

Så nu är det jag som går här hemma och räknar, och längtar och väntar.....

Jag fick en fråga om jag bor i Simrishamn med tanke på mina bilder därifrån. Det gör jag inte men jag puttrar dit med bilen två dagar i veckan för att jobba så det blir en hel del Österlen för mig. Därav motiven. Det lär bli fler av dessa framöver.

Ha en finfin onsdagskväll. Här blir det snart te, glass och Greys Anatomy. Och klippa till kalasinbjudningar till S 7-års kalas. Nu är det Batman som gäller så M har fixat i datorn och gjort inbjudningskort som fick ett OK (och ett stooooort nöjt leende) av den blivande 7-åringen!

Hälsar Åsa

4 kommentarer:

  1. Åh, det blir säkert en fin konsert! Här laddas det också för GA - äntligen säsongsstart! :) Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att längta! Hoppas du får en underbar konsert, ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Så fina dina månadsbilder är! Jag tog månadsbilder ett tag, men sedan kom jag av mig, måste nog börja igen...
    Hoppas det blir en minnesvärd konsert!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att ha en sån lördag att se fram emot!! Det blir nog alla tiders:)

    Oj vad jag njuter av dina bilder från färgfrossan... helt underbara, sådana där bilder som jag bara vill titta på igen och igen:) Så det ska jag göra nu, igen:)

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for Blogger...